(iOS) My Restaurant Cooking Home huijauskoodi rajoittamattomalla rahalla
Mar 17, 2022 2:59:04 GMT -5
Post by giemadconetpi on Mar 17, 2022 2:59:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajoittamattomalla rahalla ▞▞▞
▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
Muutaman tason jälkeen siitä tulee niin vaikeaa, että pelaamiseen on käytettävä ylimääräistä sekuntia ja sitä varten olet nähnyt lisäyksiä, että jos näen lisäyksiä, en myöskään voi suorittaa tasoja ja että kaverit tienaavat rahaa ostamalla tätä hyvää aivojen käyttöä kehittäjältä
My Restaurant Cooking Home እንቅስቃሴ ያለባቸው rne
Erittäin hauska peli, MUTTA LIIAN PALJON MAINOKSIA, MAINOKSIA JOKA PELIN JÄLKEEN!!!!!
Nautin todella siitä, että olin loistava peli ajankululle, mutta oli joitain asioita, joiden toivon, että käyttäjät voisivat muuttaa sen.... en pidä pyörivästä pyörästä, määrä nousee yhtäkkiä korkeammalle ja korkeammalle kuin on todella vaikeaa pyörittää pyörää toista kertaa varten ... Auringon tasot ovat todella vaikeita siinä on vakavasti mielenkiintoinen peli.... Mutta entäs ja intialaisen keittiön ravintola...Kysyjä oli monia, mutta en löydä tästä yhtään intialaista ruokaa, toivottavasti tunnistavat sen ☺️ ☺️
Rakastin (Yes Loved) tätä peliä tähän asti. Olen ollut samoilla tasoilla 3 päivää, enkä ole voinut edetä pidemmälle. Kieltäydyn maksamasta oikeaa rahaa pelin pelaamisesta. Olen tehnyt sen ennenkin ja mitä enemmän maksat, sitä enemmän pelien valmistajat haluavat sinun maksavan ja silloin se ei ole enää hauskaa. Annan sen viikonloppuun asti ja jos en pääse eteenpäin, poistan pelin kuten kaikki muutkin pelit ennen sitä
Mainokset ovat liikaa ja häiritseviä. Et aina saa palkintoasi niiden katsomisesta. Timanttien määrä, joka sinun on käytettävä, on järjetön.
En pidä siitä, mainokset pilaavat kaiken, ja sinun on vain käytettävä kolikoitasi vain päivityksiin, jotka tyhmä peli saa sinut ostamaan. Ei, en pidä tästä pelistä, se on vain ajanhukkaa mainokset ovat niin ärsyttäviä, joten älä asenna tätä mieluummin istun siellä ja tuijotan ja sitten pelaan tätä peliä, jos aiot asentaa tämän pelin
My Restaurant Cooking Home Trò chơi điện tử vyr
Peli on yksinkertainen, söpö ja hauska, mutta mekaniikka ei toisinaan toimi minulle. Voisin painaa taukoa, mutta peli on edelleen käynnissä taustalla ja karkkien automaattinen käyttö ei auta, koska ne kaikki menevät hukkaan peliin, joka on tarkoitus pysäyttää.
Annan 4 tähteä, tämä on hyvä peli, mutta valitettavasti monille mainoksille. Tarkistan uudelleen, kun kehittäjä on tehnyt päivityksen mainoksista
Se on vähän kallis boostereille.
Rakastan sitä toistaiseksi. Älä välitä niin paljosta mainoksista, mutta pelaan silti peliä
Pidän tästä pelistä, mutta olen tällä hetkellä jumissa tasolla, jota on mahdotonta voittaa ilman boosteja. Joten valitettavasti aion poistaa. Neuvoni on, että älä tuhlaa aikaasi tai rahaasi tähän sovellukseen
Pidän pelistä, mutta offline tarkoittaa super
Jotkut edistymiseen vaadittavista tasoista ovat uskomattoman vaikeita ja mahdottomia ilman boostereita, mutta peli antaa ok summan ilmaiseksi, joten se on yleensä toteutettavissa, mutta turhauttavaa. Mainoksia on kuitenkin kaikkialla, esimerkiksi tason suorittamisen jälkeen saat joskus mainoksen ilman syytä tai hyötyä.
Liian paljon turhia mainoksia! Pidän tästä pelistä, mutta nyt poistan pelin...
Tämä peli on täydellinen huijaus! Yritin nyt kahden viikon ajan avata seuraavan tason viimeistä avainta. Heti kun pääsen viimeiseen asiakkaaseen, se ponnahtaa esiin pitkiä mainoksia 10 ylimääräisen sekunnin ajaksi loppuun, mutta lisää myös 10 ylimääräistä asiakasta, jotka on suoritettava noissa 10 sekunnissa, mikä tekee tämän suorittamisen mahdottomaksi. Se vie kaikki timanttisi 💎 valmistuakseen. Ainoa tapa, jolla voit parhaiten tehdä tämän, on MAKSASI läpi. EI TAPAHDU! Annetaan tälle 24 tuntia lisää ja sitten poistetaan sovellus.
Peli on hieno, mutta minun on tiedettävä, miksi pakotat minua katsomaan mysteeribonustuotteen mainoksen jokaisen pelin jälkeen. Se on todella ärsyttävää, varsinkin koska minulla on jo bonus ja peli ei ole ollenkaan vaikea voittaa.
Rakastan tätä peliä, mutta joka kerta kun päivitän pelin, se jumittuu ja antaa jatkuvasti verkkovirheitä. Antaisin sille 5 tähden luokituksen, jos se ei olisi tätä ongelmaa
Rehellisesti sanottuna rakastan tätä peliä! Se on helppoa ja samalla erittäin viihdyttävää! Mutta pääongelma on, että tämän sovelluksen avaaminen vie niin paljon 😠 miksiyyyy, vihaan sitä
Kuten muissakin vastaavissa peleissä, siinä on mainoksia, ponnahdusikkunoita jokaisen tason jälkeen ja pakollisia mainoksia, jotka antavat sinulle vähän palkintoja. Kaikki huonekalut tarvitsevat kolikoita + timantteja päivityksiä varten sekä jonkin verran odotusaikaa tai katsella mainoksia nopeuttaakseen. Voit tehdä keittiön parannuksia nostamalla lyöntitasoja. Todella pettynyt, kun saavutin lvl 80+, he antoivat minulle 73 sekuntia saada 25 tykkäystä, jokainen asiakas tilasi 3 erilaista. Ei väliä kuinka nopeasti, enintään 24 tykkäystäni, eikä yksikään asiakas kävele pois. He haluavat minun maksavan 134 diasa lisäajasta. Ei onnistu!
Pidän ruoanlaittopeleistä, mutta tämä peli on todella erittäin mahtava rakastan tätä peliä Vau kiva peli 👏👏👍👍👌☺️
LIIAN PALJON MAINOKSIA. LIIAN LYHYET AIKA PALVELUA / TAVOITTEIDEN TÄYTTÖÄ / TAVOITETTA.
Peli on erittäin hauskaa ja arvostan sitä, että keittiön päivitykset tulevat kokemuksella, ei pelirahalla. Mainokset ovat kuitenkin häiritseviä ja usein näyttää siltä, että et tiedä milloin niitä tulee tai kuinka monta kerralla. Arvostan sitä, että päätin katsoa erikoistarjousmainoksen, mutta se on turhauttavaa, kun sen välissä on kaksi tai kolme mainosta, joita en valinnut katsomaan. Arvostaisin myös enemmän monimuotoisuutta tarinassa olevissa hahmoissa, jotka tulevat ravintolaan pelin aikana.
Hienoa korkeammille tasoille asti, sitten kannattaa ehdottomasti voittaa, mikä on turhauttavaa, koska nautin siitä.
My Restaurant Cooking Home আর্কেড drae
<a href=""></a>
Monet naurettavat mainokset saavat minut hulluksi kesken pelin!!! On liian kurjaa kaikille kaltaisilleni henkilöille, jotka haluavat pelata peliä saadakseen hauskoja hetkiä ja nauttia! Poistan sen :/
Liikaa mainoksia 👎🏻
Todella koukuttava, mutta on vaikea edetä tasojen läpi maksamatta. Pidän suunnitteluelementistä, se todella erottaa tämän sovelluksen muista vastaavista peleistä.
My Restaurant Cooking Home Arcade uqa
Peli on hauska, mutta en voi ladata 2. tasoa, vaikka olen yhteydessä Internetiin
Peli oli hyvä, kunnes tulin tähän ravintolaan, joka ei lataudu edes vahvimmalla yhteydellä. Kuten toinenkin resto ladattu hienosti. Kuinka voin pelata, jos kaikki avaimet olivat tuossa lataamattomassa.
Rakastin peliä, mutta viimeisen viikon signaalista ja datasta huolimatta peli käskee minua tarkistamaan nettiyhteyteni 😡 tai potkimaan minua (jos saan sen latautumaan) tuhlaamatta aikaa tai vaivaa sen kanssa enää. Pelin asennuksen poistaminen
Olen hirveän pettynyt. Tämä peli oli aiemmin yksi suosikeistani, koska ruoka näytti aidolta ja peli oli hauskaa, mutta kun lopetin aamiaiskaupan ja yritin avata japanilaisen ravintolan lukituksen, se sanoo, että minulla ei ole Internet-yhteyttä ja sitten se menee ohi. kaikki sekaisin ja minun on suljettava se. Olen yrittänyt useita kertoja, mutta se on aina sama.
Rakastin tätä sovellusta, kunnes mainokset alkoivat jäätyä, ja kun ne joutuivat käymään läpi kongressin säädöksen saadaksesi ne uudelleen juoksemaan vain päästäkseen peliin, tämä ON IHMISTÄ. Jos tämä ei selviä, poistan vain kaiken, voin löytää toisen tavan kuluttaa aikaa...