(Android) Flight Pilot Simulator 3D huijauskoodi rajoittamattomalle resurssille
Mar 17, 2022 3:18:11 GMT -5
Post by giemadconetpi on Mar 17, 2022 3:18:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajoittamattomalle resurssille ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Erittäin huono kokemus tästä pelistä, koska se ei käynnisty, näyttää mustaa näyttöä
Miksi se poistuu...
Olet nostanut lentokoneiden hintoja. Näyttää siltä, että useampi niistä on saatavana vain rahallisesti ostettavaksi. Alfa Mike Foxtrot.
Peli on todella hyvä grafiikka okei, tekniikat kunnossa, mutta ohjauspaneelit ovat liian pieniä. Lentokoneiden kustannukset ovat liian kalliita
Hieno lento Sim. Älypuhelimen pilotointi on mahtavaa!
Huono häviäjiä
Se on siisti simulaattori, mutta tarvitset lisää lentokoneita ja tehtäviä! Olen lopettanut pelin noin 3 minuuttia sitten, enkä näe uusia tasoja
Vielä uudet kuvakulmat muute hyvä
En pitänyt pelistä, koska halusin laskeutua johonkin ja kone räjähtää minulle joka kerta kun kosketan maata, ei ole hauskaa ja toivon, että jos siellä olisi apupainike laskeutua, koska se on erittäin kovaa. Grafiikka on kunnossa, on sääli, että voimme kulkea talojen läpi, eikä siellä ole mitään maisemaa, jota sinun tarvitsee parantaa peliäsi
näyttö tyhjenee pelin aloittamisen jälkeen
Olen ammattilainen ja hävittäjäni on liian nopea.
Sopii viihteeseen ja ajan kulumiseen. Et kuitenkaan voi edetä noviisia pidemmälle, ellet osta Special Mission -tehtävää. Harmi, koska pidän simulaattorista. En ole sovelluksen ostaja. Joudut varmasti tekemään vielä enemmän ostoksia, kun etenet. Miksi ei voi olla pelejä, jotka on tehty "vain huvin vuoksi" eivätkä kuinka paljon kehittäjät voivat ryöstää sinua? olen poistamassa...
Flight Pilot Simulator 3D Role Playing qdgx
Todella siisti peli, rakastan sitä!!😃🐥 Ainoa asia, josta en pidä, on se, että jotkut lentokoneet ovat todella kalliita. Mutta kiitos, että teit niin hauskan pelin.
Haluan pitää tästä pelistä, koska lentokoneen ohjaaminen on hauskaa, mutta koko kallistus ohjaukseen ei vain toimi minulle. Jos heillä olisi jokin tapa lisätä erillinen peräsinohjain, se voisi olla ok. Huomaan menettäväni hallinnan, kun joudun kallistumaan yli kaltevuuden, ja on niin tarpeettoman vaikeaa ohjata kiitoratoja kohti.
Kyllä on paras, älkää loukatko pelin tekijöiden tunteita pliis
Tämä peli on hyvä 👍 Pidän siitä, mutta ongelmana on se, että viimeiseen tehtävään päästyään pitää ostaa 26 000 000 kolikkoa maksava lentokone, eikö hintaa voi pudottaa kuin 10 000 000 kolikkoon. Se on mukavaa, jos parannat sitä tällä tavalla. Muuten tämä on paras peli kaikille. Suosittelen kaikkia pelaamaan tätä peliä
Itse peli on loistava. Kuitenkin pelatessasi peli pysähtyy automaattisesti 7 sekunnin välein. Myös ajoittain peli jäätyy, jättäen sinut täysin voimattomaksi tehdä mitään. Poistin sen mainituista syistä, mutta asensin sen heti uudelleen, jos nämä ongelmat lakkaavat.
Tämä on hyvä sovellus. Uskon, että voit pelata tätä offline-tilassa. (Lukuun ottamatta lentokoneiden ja tasojen lastaamista.) Syy, miksi annan tälle 4 tähteä, on se, että kyllästyt hetken kuluttua. Ehkä oman avatarin luominen ja mahdollisuus käydä tarinan läpi hahmosi kanssa olisi uskomatonta. Muuten loistava sovellus!
Rakastan sitä ja sitä on todella helppo hallita
Pidän tästä, mutta minulla on valituksia: 1. Sovellus jumiutuu hetken kuluttua? mainoksia tai uuden tason merkintöjä (esimerkkejä: keskitaso, edistynyt). Poistan sen sitten sovellusten vaihtajasta ja käynnistän sen uudelleen. 2. Erikoistehtäviin tarvittavat koneet maksavat enemmän kuin mitä tehtävä palkitsee. Ymmärrän, että voisin ehkä tehdä paljon ilmaista lentoa korvatakseni tämän. Myös ehdotus, ellei minulta jäänyt huomaamatta: tarjoa vaihtoehto ohjaamon lentonäkymään.
Otin tililtäni 50 euroa, erittäin petollinen peli. Poikani pelasi ja ajatteli, että hän voisi käyttää ilmaisia pelirahoja lisäpakettien ostamiseen. Nyt olen 50 € alhaalla ja Google kieltäytyy palauttamasta. Absoluuttinen varastaminen.
Flight Pilot Simulator 3D Rol Oyunu gqz
Flight Pilot Simulator 3D Hry na hrdinov ibc
Todella hauskaa lentää, mutta ohjaimet ovat hirvittäviä. Olen myös hieman pettynyt koneisiin, joita voi ostaa oikealla rahalla, niitä on paljon ja ne eivät eroa ollenkaan peleissä olevista (paitsi maalaustyöt), joihin voisi tuoda lisää vaihtelua. nuo. Ole hyvä ja... Korjaa se, jos välität pelaajistasi. Kiitos
Maailman paras peli 😂🤣😁😀😅😆😊😋😎🤔🤩🤗🙂☺😚😙😗😘😍
Voiko tässä pelissä olla airbus 320, 350, 380 tai kaikki? Mutta airbus a320 on prioriteettini 1
Lentokoneet menee alas ja ylös koko ajan
Syy, miksi annoin sille arvosanan 3, johtui siitä, että peli ei ollut niin hauska kuin haluaisin sen olevan. Peliä voidaan kuitenkin parantaa yrittämättä kuulostaa ilkeältä. Suosittelen, että pienet lapset nauttivat siitä enemmän kuin vanhemmat ihmiset. Ärsyttävintä on se, että mainokset ovat aina päällä. Anteeksi, mutta olen tehnyt päätöksen, että poistan sovelluksen/pelin.
Rakastan peli on hämmästyttävä, koska voin lentää lentokonetta 🙂.
Peli ei toimi. Vain musta näyttö tulee.
Tämä peli pakottaa sinut ostamaan erikoiskoneen lähes 8 dollarilla päästäksesi seuraavalle kolmelle tasolle, ja se on myös erittäin tylsää.
Hyvä peli hyvät graffat eikä lagaa
Hauskaa. En yleensä pelaa tuollaisia hameja. Mutta jopa bussissa minulla oli hauskaa pelata. Ei halpoja temppuja tavaroiden ostamiseen, vaikka (tietenkin) jos haluat lentää paremmalla koneella tai jotain muuta, sinun on tehtävä ostos. Mutta he eivät ole lujasti sen suhteen (ainakin sikäli kuin voin päätellä siitä pisteestä, että pelaan, ota suolaa, koska aloin juuri soittaa tätä) eivätkä he pääse minne, jos Jos haluat edetä, sinun on ostettava lentokone tai tasoja tai mitä tahansa, jotta pääset eteenpäin pelissä. Voit edetä vain sillä lentokoneella, jonka he sinulle antavat. Ja ne antavat sinulle mahdollisuuden ostaa mitään, ne antavat sinulle keinot ansaita kolikoita ja pelin sisäistä valuuttaa.
Yksinkertaisesti koska se ei latautunut ja joutui poistamaan ja asentamaan uudelleen, menetti edistymiseni ja lentokoneeni 😕
Ole hyvä ja korjaa suurten lentokoneiden "lähdönnousu"-ongelma. Boieng 747 lentoon lähdössä 90 mph:n jälkeen kohtaa juoksevan abstacle "vian" ja osuu maahan jo ennen nousua ja puhaltaa #Asap
Pelkkää paskaa
Olen ladannut tämän sovelluksen aiemmin, eikä minulla ollut ongelmia sen kanssa, mutta latasin sen uudelleen ja nyt pääsen erikoistehtävään ja minulla on vaikeuksia kääntää yhtä pelin nopeimmista lentokoneista sen ollessa maassa! Tämä on korjattava, pian! Päivitys: Lataan sen uudelleen ja nyt kun saan MITÄÄN ilmoituksia (muista sovelluksista), se jäätyisi ja lentokone juuttui taivaalle. Ole hyvä ja korjaa se!
Epärealistinen peli
Hyvä simu
Flight Pilot Simulator 3D ایفای نقش wkc
Ok, mutta en suosittele gyro-ohjauksen aloittelijoille
Tämä on peli, jonka tiedät kaikkien aikojen paras lentosim
tosi hidas lataa
Hauskaa oli noin tunti. Tietyssä vaiheessa sinun on päivitettävä konettasi, jotta voit kuljettaa enemmän matkustajia. Sinun ei tarvitse maksaa, kuten useimmat ihmiset sanovat, mutta sinun on kerättävä tarpeeksi virtuaalista rahaa. Ongelmana on, että ne tekevät periaatteessa mahdottomaksi laskeutua niihin et voi mennä pidemmälle pelissä.
Videobonuksen valinnassa tehtävävalikosta on virhe. Minun on suljettava sovellus ja avattava se uudelleen, jotta saan bonuksen toimimaan. Sitä pahempi on ääni. Äänet ovat äärimmäisen kovat, eikä lentokoneen moottori pidä lainkaan ääntä, se oli tavallaan MIKSI PELAAN LENTOKONEPELIÄ. Ennen oli parempi. Tule ppl!
Pelien hinnat ovat absurdeja ja loukkaavia. Lentokoneiden ostamiseen voi helposti kuluttaa yli 200 dollaria. Jotkut lentokoneet maksavat 70 dollaria. Se on hullua. Ymmärrän, että tämän pelin tekeminen on kovaa työtä, mutta pelin kokonaishinta lentokoneostoilla, kolikoilla ja ilman mainoksia on mahdollisesti lähellä 800 dollaria. Sanon vielä kerran: tässä pelissä voi maksaa lähes kahdeksansataa Yhdysvaltain dollaria. Sen absurdi ja törkeä.
se on hyvä peli, mutta ilmainen lentokartta on niin pieni, se kuin vain yksi kaupunki. Emme myöskään voi lentää pilvien yläpuolella, luulisin, että meidän pitäisi, koska tosielämässä lentokoneet lentävät pilvien yläpuolella. tehkää lisää kaupunkeja ja tehkää ne kauas, se olisi parempi. Kiitos
Jos teillä ei päästä sisään, teillä on vitu nokia känny ostakaa parempi älkää valittako
Flight Pilot Simulator 3D Παιχνίδια ρόλων svj
En ymmärrä, miten tämä peli sai editorien valinnan (ei olla töykeä), mutta mitä huumeita käytit lentokentälle tehdessäsi? Kiitotie on kuin koko lentokenttä, eikä rullaustie ole edes tarpeeksi suuri learjetille. Lisäksi en todellakaan pidä kallistuksen ohjauksesta. Harkitse joystickin käyttöä, sillä ohjaamokameraa ei myöskään ole. Tekoälykoneella on joitain hyviä asioita, kuten ilmainen lento. Ja realistinen maisemointi. Se siitä. Ota tämä arvostelu huomioon ja ehkä annan 4 tähden luokituksen.
Sen pitäisi olla moninpeli
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arkadne igre mjuw